Kargo firmalarının çalışma günleri içerisinde saat 16:00'ya kadar verilen siparişler, AYNI GÜN kargoya verilmektedir.
* Siparişim hangi kargo firması ile gönderilecek?
Kasa ödeme sayfasında tarafınıza sunulan kargo firması seçenekleri, siparişinizdeki ürünlere , teslimat adresinizdeki ülke/şehir durumuna ve kargo firması kampanyalarına göre en uygun fiyatlar hesaplanarak otomatik olarak belirlenmektedir. Yine de herhangi bir değişiklik talep etmeniz yada varsa bir problemi iletmeniz için bize mesaj gönderebilirsiniz.
* Siparişimin kargoya verildiğini nasıl anlayacağım?
Sitemizden vermiş olduğunuz siparişleriniz kargoya teslim edildiklerinde, sistemimizde kayıtlı e-posta adresinize siparişiniz ile ilgili kargo gönderi bilgileri otomatik olarak gönderilmektedir. Ayrıca sitemize üye girişi yaptığınızda, hesabım bölümünden siparişlerinizi ve siparişinizin durumunu anlık olarak görüntüleyebilirsiniz.
* Sipariş verdiğim ürün ne zaman elime ulaşır?
Kredi kartı ile vereceğiniz siparişlerinizde banka onayı anında alınabilmekte ve siparişiniz hemen kargolanabilmektedir. Kargo firmaları paketleri teslim aldıktan sonra bulunduğunuz bölgeye göre mümkün olan en kısa sürede paketleri ulaştırmaktadır.
* Sipariş verdikten sonra alıcı ismini veya adresini değiştirebilir miyim?
Siparişinizi oluştururken teslim alacak kişi adını fatura isminden farklı olarak ayrıca belirtebilirsiniz. Sipariş oluşturulduktan sonra adres veya alıcı değişikliği yapılamamaktadır. Adresinize gelecek olan kargo görevlisi kimlik kontrolü yaparak vermiş olduğunuz isme teslimat yapacaktır.
* Kargo Teslimatı Sırasında Nelere Dikkat Edilmeli?
Sitemizden verdiğiniz siparişinizde bulunan ürünler size ulaştığında kargo görevlisi yanınızdayken isterseniz teslim fişini imzaladıktan sonra kargo paketini açıp kontrol edebilirsiniz. Paket içeriğinde herhangi bir yanlışlık ya da eksiklik söz konusu ise kargo tutanağı hazırlatarak bize geri gönderebilir ya da bilgi verebilirsiniz.
Bu gibi durumlarda kargo görevlisi ile herhangi bir sorun yaşarsanız bize hemen bilgi vermenizi rica ederiz. Tarafımızdan gerekli müdahale en kısa sürede yapılacak ve sorununuz çözüme kavuşturulacaktır.
* Teslimat zamanında adreste kimse bulunamazsa ne olacak?
Kargo görevlisi eğer adreste kimseyi bulamazsa, "Kargo İhbar Notu" bırakır ve kargoyu şubeye geri getirir. Bu durumda kargonun alıcı tarafından 3 gün içinde şubeden alınması gerekmektedir. Kargo adreste bulunamama nedeniyle şubeye dönen ürünleri yeniden dağıtıma çıkarmamaktadır. Alıcı kaynaklı durumlardan dolayı firmamıza geri dönen ürünler iade alınarak tüm kargo masrafları düşüldükten sonra kalan tutar müşterimize iade edilmektedir.
* Hangi şehirlerden sipariş verebilirim?
Türkiye´nin her yerinden sipariş verebilirsiniz. Türkiye içinde herhangi bir konum sınırlamamız yoktur. Ürünlerin teslimatları yalnızca çalışmakta olduğumuz kargo firmalarının bulunduğu bölgelerde yapılabilmektedir. Anlaşmalı olduğumuz kargo firmasının şubesinin olmadığı bölgelerde teslimat yapılamadığından dolayı, müşterilerimizin paketin ulaştırılabildiği kargo şubesine giderek paketi elden teslim almaları gerekebilmektedir. Kasada tarafınıza sunulan kargo firması seçenekleri, siparişinizdeki ürünlere ve teslimat adresinizdeki ülke/şehir durumuna göre otomatik belirlenmektedir. Yine de herhangi bir değişiklik talep etmeniz yada varsa bir problemi iletmeniz için bize mesaj gönderebilirsiniz.
* Yurt dışından sipariş verebilir miyim?
Evet, tüm dünyaya gönderim yapıyoruz. Ödeme sayfasında teslimat adresinde seçilen ülke için kargo seçenekleri görünmüyorsa bizimle iletişime geçerek bilgi verebilirsiniz.
* Siparişimi teslim alırken kargo ücreti ödeyecek miyim?
Kredi kartı ve Havale/EFT ile verilen siparişlerde, kargo görevlisi sizden herhangi bir ücret talep ettiği takdirde kesinlikle ödeme yapmayınız ve hemen bizimle irtibata geçiniz.
* Faturam siparişimle birlikte teslim edilmedi ne yapmalıyım?
Siparişlerin, tamamı fatura ile kargo firmasına teslim edilmektedir ve faturanız kargo firmasının sistemine işlenmektedir.
Faturasız kargoya teslimat yapılamamaktadır.
Faturanız, siparişinizin yer aldığı kolinin dışında, şeffaf plastik bir cep poşeti içinde veya ürün kutusu içerisinde size ulaştırılmaktadır.
Herhangi bir nedenden dolayı kargo firması tarafından bu cep içerisinde bulunan fatura size teslim edilmez ise lütfen kargo yetkilisine hatırlatınız ve ısrarla isteyiniz.
Tüm taleplerinize rağmen teslim edilemeyen fatura için lütfen tutanak tutturunuz.
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanununun sınırları içerisinde kişisel verilerinizi işliyoruz. Site İçerisinde gezinmeye devam etmeniz durumunda ve bildirimdeki "ANLADIM" butonuna basmanız durumunda Kişisel verilerinizi işlememizi kabul etmiş olursunuz .Kişisel Verilerin Korunması ve Gizlilik Politikamız Lütfen inceleyiniz...